Najczęściej zadawane pytania

  1. Wypiska – kto może wysłać pieniądze dla osoby osadzonej?

    Środki pieniężne dla osoby osadzonej może wysłać każdy.

  2. Wypiska – jak szybko wysyłane są środki pieniężne dla osoby osadzonej?

    Pieniądze wysyłamy tego samego dnia – jeżeli zamówienie zostało złożone do godziny 11:00 i poprawnie opłacone przez Przelewy24. Jeżeli zamówienie złożycie Państwo później to najczęściej też wyślemy środki tego samego dnia – jednak nie możemy tego zagwarantować np. w przypadku dużej ilości zamówień.

  3. Paczka żywnościowa – kto może złożyć zamówienie?

    Paczka żywnościowa może stać zamówiona tylko przez osoby najbliższe – czyli takie, które zostały podane w jednostce penitencjarnej przez osobę osadzoną – jako osoby najbliższe. W przypadku, kiedy ktoś złoży zamówienie na paczkę żywnościową, a nie widnieje na liście osób bliskich zamówienie zostanie odrzucone przez kantynę, a środki zwrócone.

  4. Paczka – jak szybko wysyłane jest zamówienie?

    Zamówienie na paczki żywnościowe wiąże się z wysłaniem potwierdzenia przelewu za zamówione produkty oraz podpisanego formularza z zamówieniem. Jeżeli zamówienie zostało złożone i poprawnie opłacone do godziny 12:00 to formularz wysyłamy najczęściej tego samego dnia. Zamówienia na paczki są wysyłane najpóźniej 24 godziny od momentu złożenia zamówienia i poprawnego opłacenia. Kantyna ma 5 dni roboczych na dostarczenie zamówionych produktów od momentu zaksięgowania środków na ich koncie i otrzymania zamówienia, które wysyłamy w Państwa imieniu.

  5. W jaki sposób będę informowany(-na) o statusie mojego zamówienia?

    Informacje o statusie zamówienia będą wysyłane na podany adres e-mail podczas składania zamówienia. Do podstawowych statusów zaliczamy:

    a) Przyjęte – zamówienie zostało przyjęte;

    b) Oczekiwanie na płatność – nie otrzymaliśmy płatności za przyjęte zamówienie;

    c) Opłacone – zamówienie zostało poprawnie opłacone i czeka na realizację;

    d) Gotowe do wysłania – (dotyczy paczek żywnościowych) – zamówienie jest gotowe do wysłania; został wysłany przelew za wybrane produkty do kantyny;

    e) Wysłane – (dot. wypsika/ paczka żywnościowa) – zamówienie zostało wysłane;

    f) Anulowane – nie otrzymaliśmy płatności za przyjęte zamówienie, dlatego zostało anulowane.

  6. Co ze zwrotami pieniędzy w przypadku transportu osoby osadzonej lub podanych złych danych?

    Oczywiście mają Państwo gwarancję zwrotu środków za wypiskę / paczkę żywnościową (wartości zamówienia). Po zaksięgowaniu zwrotu z jednostki penitencjarnej i/lub kantyny kontaktujemy się z jednostką w celu ustalenia przyczyny zwrotu i niezwłocznie po otrzymaniu informacji otrzymują Państwo maila z uzasadnieniem. Do przykładowych powodów możemy zaliczyć np. transport osoby osadzonej, kara na otrzymanie paczki żywnościowej, brak uprawnień do sporządzenia zamówienia na paczkę żywnościową, brak osadzonego/osadzonej w jednostce itp.

  7. Jaką mam gwarancję, że zrealizujecie moje zamówienie?

    Identycznie taką samą, jak w przypadku normalnych zakupów czy transakcji w banku. Jesteśmy serwisem internetowym stworzonym specjalnie na potrzeby osób, które znalazły się w tej dość nietypowej sytuacji. Nasz serwis internetowy jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym (wszystkie dane są dostępne w zakładce kontakt). Dodatkowo:

    a) nasza firma jest Małą Instytucją Płatniczą wpisaną do rejestru Małych Instytucji Płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF: MIP83/2020.

    b) posiadamy certyfikat Rzetelnej Firmy, który wydawany jest przez Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.

    c) posiadamy certyfikat Rzetelny Regulamin, który jest wydawany przez Rzetelna Grupa sp. z o.o., dzięki temu certyfikatowi użytkownik ma pewność, że jego prawa w naszym serwisie są przestrzegane, a regulamin nie zawiera klauzul niedozwolonych i niezgodnych z prawem;

    d) posiadamy certyfikat iAML – certyfikat informujący o tym, że przeciwdziałamy praniu brudnych pieniędzy;

    e) posiadamy Umowę Ubezpieczenia Obowiązkowego Odpowiedzialności Cywilnej Biur Usług Płatniczych w Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych o numerze polisy 23792204.

    f) jesteśmy członkiem Związku Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP)

    g) współpracujemy największym w Polsce zaufanym serwisem do obsługi płatności internetowych Przelewy24

Jak działa serwis zpozdrowieniem.pl? Dowiedz się więcej ›
Rzetelna Firma Rzetelny Regulamin MIP KNF ZPP IAML
PRO CIVIUM Niepokonani